گفتم حتما خیری استخاره ات نکردم....


√✖كلبـــهـ ناگفتـــــــ ـه هاي من و تـــــ❤ـو √✖

нσмɛ / ɛ-мαιℓ / мσиα / Ƥяσғιℓɛ





 

بی وفاتر از خودت هم دیـــــــدی ..

 

تا حالا شده دلت خون باشـــــــه ..

 

یا چشات همیشه گریون باشـــــه ..

اونیکه شب تا سحر با یادش ، زندگی میــــــــکنی و بیداری ...

 

تا حالا شده بـگه با طعـــــنه ...

 

میشه دست از سر مـــــــن برداری !!

 

...خوش به حال اون کسی که تـو دل تو جا داره ...

 

خوش به حال اون کسی که تـــو براش مـــی میری ...

 

من حسود نیستم اما گاهـــــــی حسودی میکنم ...

 

به کسی که دستاشو با جون و دل مـی گیـــــــری ... !!

 

اي کاش دوست داشتن را تجربه نمي کردم، تجربه ي تلخي بود... ديگر هيچ وقت نمي خواهم حضوري گرم، سرماي وجودم را محو کند ديگر هيچ گاه به نگاه عاشقي دل نمي بندم و هيچ گاه به سلام مهرباني پاسخ نخواهم داد

خدايا ؛
چسبِ زخم داري ؟!
دلم بدجوري شکسته ، داره خون مياد

عجیب است دریا

همین که غرقش میشوی

پس می زند تو را

درست

مثل بعضی از آدمها !!!

 

گـفـت دعــا ڪـنـے ، مـے آيــد

گـفـتـم آنـڪـہ بـا دعــا بيــايـد بـہ نفــريـنــے مـے رود ...

خــواسـتـے بيـــايـے ...

بـا دعــا نيــا ...

بــا دلــ

بیا

 

 

حرفش را ساده گفت : من لایق تو نیستم ،

نمیدانم خواست لیاقتم را یادآوری کند یا خیانت خودش را توجیه ...

خیلی دلم گرفته

امروز رفتم خونه باران اینا روضه اما دریغ از یه قطره اشک.(ینی با باران گفتیم و خندیدیم

اعصابم داغونه

 

يادمون باشه كه هيچكس رو اميدوار نكنيم بعد يكدفعه رهاش كنيم چون خرد ميشه ميشكنه و آهسته ميميره

يادمون باشه كه قلبمون رو هميشه لطيف نگه داريم تا كسي كه به ما تكيه كرده سرش درد نگيره

يادمون باشه قولي رو كه به كسي ميديم عمل كنيم

يادمون باشه هيچوقت كسي رو بيشتر از چند روز چشم به راه نذاريم چون امكان داره زياد نتونه طاقت بياره

يادمون باشه اگه كسي دوستمون داشت بهش نگيم برو نميخوام ببينمت چون زندگيش رو ازش ميگيري

یادمون باشه  که دل کسی رو نشکنیم. چون دیگه هیچوقت خوب نمیشه

 

 



MaRyAm | سه شنبه 2 خرداد 1391 | 5:0 بعد از ظهر |


Ɖɛƨιɢиɛя